Sertifikuota skaitmeninės rinkodaros specialistė
Socialinių tinklų strategė
7 metus dirbdama ir vystydama savo ir klientų prekės ženklų komunikaciją socialiniuose tinkluose, įsitikinau, kad vartotojai pradeda pasitikėti tada, kai mes atrandame būdus, kaip papasakoti savo autentišką istoriją taip, kad jie išgirstų, kai suteikiam jiems vertę ir suburiam bendruomenę. Tik dėl šių dalykų auditorija virsta klientais! Ištikimais, įsitraukusiais bei lojaliais vartotojais. Būtent to aš ir siekiu dirbdama su verslo bei asmeninių prekės ženklų įvaizdžio atskleidimu Instagram, Facebook ir Linkedin platformose.
Man rūpi...
atliekant savo darbą stengiuosi vadovautis šiomis vertybėmis
Profesionalumas
Kiekvieną darbo dieną skiriu laiko mokymams, profesinėms knygoms arba straipsniams tam, kad savo žiniomis galėčiau pasidalinti su kitais.
Nuoširdumas
Šia vertybe stengiuosi vadovautis kiekviename savo gyvenimo žingsnyje. Skatinu kitus būti autentiškais ir pati tuo gyvenu.
Kokybė
Savo darbą stengiuosi atlikti kokybiškiausiai kaip tik galiu. Dėl šios priežasties vienu metu dirbu vos su keliais klientais tam, kad užtikrinčiau geriausią rezultatą.
Kaip aš atradau komunikaciją?
Pradėjau studijuoti politikos mokslus ir atlikau praktiką politinės komunikacijos - viešųjų ryšių srityje.
Pradėjau dirbti šeimos versle, kuriam reikėjo pritraukti daugiau klientų, todėl buvau atsakinga už komunikaciją - administravau Facebook ir Instagram kanalus, rūpinausi reklamos administravimu ir įvaizdžiu. Tuomet supratau, kad būtent socialinių tinklų pasaulis ir jo teikiamos galimybės man yra įdomiausia sritis ir toliau noriu save realizuoti būtent čia!
Pradėjau dar aktyviau mokytis ir gilinti savo žinias socialinių tinklų marketingo bei prekės ženklo vystymo srityje, konsultavau kitus smulkiuosius verslus ir administravau soc. tinklų paskyras (NT, švietimo ir finansų temomis).
Pradėjau dirbti viešųjų ryšių ir komunikacijos agentūroje. Čia įgijau patirties influencerių kampanijų koordinavime, socialinių tinklų administravime (tekstų kūrimas, fotosesijų organizavimas), pranešimų spaudai rašyme, renginių organizavime.
Pradėjau dirbti kaip laisvai samdoma specialistė - padėjau Fintech srities įmonei formuoti darbdavio įvaizdį soc. tinkluose (Facebook ir Linkedin), vedžiau mokymus-dirbtuves socialinių tinklų bei prekės ženklo temomis.
Ir toliau sėkmingai dirbu su verslo bei asmeniniais prekės ženklais, kuriems reikia pagalbos kuriant įvaizdį socialinių tinklų erdvėje.