Instagram gidas

Elektroninė knyga, kuri padės suprasti, kaip efektyviai komunikuoti Instagram platformoje siekiant žinomumo, pardavimų ar įvaizdžio tikslų.

80 puslapių el. knyga skaitytoją veda per unikalų procesą ir aktualiausias rekomendacijas

Nemokama knygos ištrauka
1

Išskirtinumai

Didėjant konkurencinei aplinkai, tampa vis svarbiau atrasti savo išskirtinumus tam, kad juos  galėtume pademonstruoti savo Instagram paskyroje ir tokiu būdu išsiskirti iš kitų.

2

Paskyros susitvarkymas

Aiški ir įtraukianti Instagram paskyra gali padėti tiksllinei auditorijai pažinti mus, formuoti teigiamą pirmą įspūdį ir paskatinti skaityti turinį.

3

Turinio strategija

Turinio strategijos dalis yra glaudžiai susijusi su pozicionavimu, nes būtent turinys ir padeda mums atskleisti savo išskirtinumus. Pasidalinsiu, kaip patiems pasidaryti turinio strategiją.

4

Auditorijos apšildymas

Kas iš to, kad turime tūkstančius sekėjų, bet jie nėra įsitraukę? Pasidalinsiu rekomendacijomis, kaip galime esančią auditoriją apšildyti, megzti ryšį tam, kad ateityje galėtume parduoti.

5

Auditorijos auginimas

Norint nuolatinių pardavimų, žinomumo yra svarbu nepamiršti ir auditorijos auginimo. Pasidalinsiu, kokie mokami ir nemokami būdai yra efektyviausi sekėjų rato didinimui.

6

Pardavimai

Kai turime tikslinės auditorijos, kai ji yra įsitraukusi, galima pradėti galvoti apie pardavimus. Taigi, šioje dalyje sužinosi, kaip galima paskatinti pardavimus esamos auditorijos rate.

Knygoje Tavęs laukia

Rekomendacijos

Pateikti patarimai yra išbandyti mano pačios bei mano klientų.

Užduotys

Praktinės užduotys padės įtvirtinti informaciją ir ją panaudoti komunikacijoje

Video pamokos

Šios pamokos leis dar geriau suprasti, kaip veikia tam tikros funkcijos

Pavyzdžiai

Realūs, lietuviškų paskyrų pavyzdžiai suteiks įkvėpimo ir parodys kryptį.

Perskaičius knygą aiškiai žinosi:

Nuo ko pradėti komunikuoti Instagram’e

Kaip pasidaryti turinio strategiją, kuri patrauks kitų dėmesį

Kokiais būdais efektyviausia auginti auditoriją ir parduoti

El.knygos turinys

  • Nuo ko pradėti komunikuoti?
  • Kodėl Instagram paskyros susitvarkymas nėra tinkama pradžia?
  • Kas mums trukdo pasiekti norimus rezultatus?
  • Kaip išsikelti tikslą ir pasirinkti tinkamą nišą?
  • Kaip pažinti auditoriją ir tai panaudoti kuriant turinį?
  • Kaip analizuoti konkurentus ir būti išskirtiniu?
  • Kaip susitvarkyti Instagram paskyrą (pavadinimas, BIO aprašymas ir kt.)?
  • Kokius įrašus verta iškelti į paskyros viršų?
  • Kokią vizualinio tinklelio kryptį pasirinkti?
  • Kokie yra galimi turinio tipai?
  • Kokiomis temomis ir potemėmis komunikuoti?
  • Kaip dažnai kelti įrašus?
  • Kaip adaptuoti strategiją?
  • Kokie yra galimi turinio formatai?
  • Kaip efektyviai panaudoti kiekvieną iš formatų?
  • Kaip pasirinkti turinio formatus?
  • Kokios programėlės yra geriausios turinio kūrimui?
  • Kur rasti idėjų turiniui?
  • Kaip greitai susikuriu turinio visai savaitei?
  • Kaip patenkinti skirtingos auditorijos poreikius?
  • Kaip kurti ryšį su nauja auditorija?
  • Ką daryti, jeigu auditorija nereaguoja?
  • Kaip išnaudoti mokamus ir nemokamus sklaidos būdus?
  • Kaip pasileisti mokamą reklamą Instagram’e?
  • Ką daryti, jeigu paskyra nebeauga?
  • Kaip parduoti per Instagram Story?
  • Kokie būdai gali padėti parduoti Instagram turinyje?
  • Kaip gali atrodyti pardaviminiai įrašai?

Atsisiųsk nemokamą el. knygos ištrauką

Susipažink, kas Tavęs laukia el. knygoje iš arčiau

NEMOKAMA IŠTRAUKA

El.knyga tinka:

  • Pradedantiems komunikuoti Instagram soc.tinkle
  • Jaučiantiems, kad Instagram komunikacijoje kyla iššūkių ir patiems jų išspręsti nepavyksta
  • Norintiems didesnio matomumo ir žinomumo Instagram platformoje
PIRKTI KNYGĄ

El.knyga nerekomenduojama

  • Tiems, kuriems Instagrame viskas puikiai sekasi
  • Patyrusiems socialinių tinklų specialistams

Skaitytojai dalinasi:

El.knygos autorė

Indrė Širkienė

6+
METŲ PATIRTIS
150+
LAIMINGŲ KLIENTŲ
30+
VESTŲ MOKYMŲ

Indrė Širkienė - sertifikuota skaitmeninės rinkodaros specialistė. Nuo 2015 metų padedu smulkiesiems verslams ir sau dirbantiems specialistams plėsti klientų ratą socialiniuose tinkluose. Per šį laikotarpį padėjau daugiau kaip 150 įmonių bei specialistų įgalinti Instagram paskyras jų verslo tikslams. Tiek savo, tiek klientų paskyrose esu išbandžiusi ir pritaikiusi įvairias strategijas, kuriomis pasidalinau ir šioje el. knygoje.