Asmeninio prekės ženklo komunikacija: 5 taisyklės, kurių negalima laužyti

2020-08-14
Indrė Širkienė
7 minutės


Stebint specialistų komunikaciją, kai jų tikslas yra stiprinti savo asmeninį prekės ženklą socialiniuose tinkluose, neretai tenka pastebėti dažnai pasikartojančias klaidas, kurios gali trukdyti siekti norimų rezultatų. Dažniausiai pasitaikančias klaidas pabandžiau suskirstyti į 5 kategorijas.

Sustiprinkite savo komunikaciją socialiniuose tinkluose pritaikydami šias taisykles:

1. Būkite nuoširdūs ir tikri

Asmeninio prekės ženklo vystymas nėra serialas ar televizijos šou. Patikėkite, žmonės netikras asmenybes labai jaučia. Internetinėje erdvėje netinkamai perteikus savo nuotaiką bei įvaizdį, iškyla labai didelė rizika, kad klientas gyvai sutikęs specialistą liks juo nusivylęs ir tikrai netaps jo advokatu (asmeniu, kuris rekomenduoja). Tad mano rekomandacija būtų siekti savo tikslų pasitelkiant nuoširdumą, atvirumą ir tiesiog… buvimą savimi (tiek online, tiek offline).


2. Būkite atviri naujoms pažintims

Naujos pažintys ir nauji sutikti žmonės gali dovanoti naujų galimybių apie kurias net niekada nesvajojote. Taip, komunikacija yra labai plati sąvoka ir ji įtraukia ne tik socialinius tinklus, bet ir gyvą komunikaciją su kitais (dažnai ji gimsta būtent dėka socialinių tinklų). Taigi, pažintys socialiniuose tinkluose gali atvesti ne tik naujus klientus, bet ir tapti pradžia naujų projektų sukūrimui. Mezgant naujas pažintis, yra svarbu nepamiršti visiems pažįstamiems (esamiems ir naujiems) prisistatyti ir aiškiai įvardinti, kuo užsiimate. Juk niekada negalite žinoti, galbūt jo (jos) draugui(-ei) artimiausiu metu prireiks būtent jūsų pagalbos.


3. Išlaikykite prekės ženklo vientisumą

Norite, kad žmonės aiškiai suprastų, ką jūs darote ir kas jūs esate? Tokiu atveju turite išlaikyti vientisumą visame komunikacijos procese. Pavyzdžiui, jeigu atstovaujate šeimos finansų sritį ir norite tapti atpažįstamu specialistu būtent šioje srityje, turite savo turinyje apie tai ir kalbėti. Nesiblaškykite ir nepradėkite liesti temų, kurios nėra susijusios su jūsų sritimi. Taip pat labai svarbu suprasti, kad vientisumas remiasi ne tik į turinį, bet ir į emociją. Ar jūsų komunikacijos kanalai perteikia vienodą emociją? Ar vienas įrašas neprieštarauja kitam?


4. Remkitės į savo istoriją

Ar žinote, kad pagrindinis dalykas, kuris padeda išsiskirti iš kitų yra mūsų unikali istorija? Dabar, kai internetinė erdvė yra kupina įvairiausių patarimų, mūsų istorija gali padėti mums išsiskirti konkurencinėje aplinkoje. Turbūt kyla klausimas, kas yra ta istorija ir kaip ją pateikti? Jūsų istorija turi apimti svarbiausius gyvenimo momentus, kurie atvedė iki šios dienos. Taigi, pirmiausia reikėtų apgalvoti pagrindinius gyvenimo momentus (darbo patirtis, savanorystė, kelionė ar pan), kurie jus keitė iš esmės. Antrame etape turėtumėte iš visų šių istorijų išsirinkti tą, kuri idealiausiai susisieja su dabartiniu jūsų siūlomu sprendimu. Tuomet istoriją turite apsirašyti su aiškia struktūra - kaip viskas prasidėjo ir kaip viskas baigėsi. Kur buvote tame gyvenimo etape? Kas nutiko? Kaip tai nugalėjote? Na, o tuomet galite pristatyti šią istoriją savo komunikacijos kanaluose.


5. Drąsiai aukite

Jeigu nusprendėte, kad vystysite asmeninį prekės ženklą, tai nereiškia, kad jis negali keistis. Jūs ir toliau galite augti, mokytis, tobulėti, o jūsų prekės ženklas evoliucionuos kartu su jumis. Labai dažnai yra galvojama, kad prekės ženklas yra sunkiai keičiamas. Taip, verslo prekės ženklą gan sunku keisti, tam reikia daug investicijų. Tačiau asmeniniam prekės ženklui yra paprasčiau. Jis kartu su auditorija gali keistis bei augti. Ir tai yra normalu, nes asmeninis prekės ženklas yra labai glaudžiai susijęs su žmogumi, o mes, žmonės, keičiamės. Žinokite tai ir nebijokite augti, keisti kryptį, jeigu to prireiktų.

Kiti naudingi straipsniai:

Prenumeruokite ir sužinokite pirmieji!

Ar norėtumėte kartą į mėnesį gauti laišką, kuriame aptarčiau svarbiausias socialinių tinklų naujienas?

Daugiau patarimų apie socialinių tinklų komunikaciją ir prekės ženklo vystymą: