Instagram tendencijos 2022

2021-12-08
Indrė Širkienė
5 minutės

Kaip ir kasmet, artėjant naujiems metams, ateina laikas apgalvoti, kokie buvo praėjusieji metai Instagram socialiniame tinkle ir kaip vieni arba kiti platformos pasikeitimai paveiks ateinančių metų komunikaciją. Čia rasite 10 spėjimų apie tai, kaip atrodys Instagram 2022 metais:

NATŪRALUMAS:

Nuotraukose, story ar vaizdo įrašuiose bus ieškoma kiek įmanoma daugiau natūralumo. Taigi, filtrai, kurie stipriai keičia veido bruožus arba aplinką, nebebus tokie populiarūs ir vertinami. 

VIDEO AUGIMAS:

Cisco tyrimas teigia, kad video turinys ateinančiais metais sudarys beveik 82% viso turinio online erdvėje. Šią tendenciją stebime jau ne vienerius metus, tačiau su sparčiu Reels formato augimu galima tikėtis, jog ateinančiais metais video turinys išliks dar labiau aktualus.

VIDEO TRUKMĖ:

Tikėtina, jog populiarės kiek ilgesni vaizdo įrašai - štai Reels trukmė buvo prailginta iki 60 sek., planuojama, kad Story trukmė taip pat greitai bus ilgesnė nei 15 sek. Šie pokyčiai leidžia daryti prielaidą, jog ilgesnės trukmės vaizdo įrašai taps svarbesni nei buvo iki šiol.

AR/VR:

Pandemijos akivaizdoje AR/VR galimybės ir reikšmė vis labiau augo. Tikėtina, kad Instagram veiks kartu su AR akiniais (dar kitaip vadinami - socailinių tinklų smart akiniai) ir įrankiais, kurių pagalba bus galima stebėti įvairaus tipo vaizdo įrašus mums nauju ir itin unikaliu formatu. 

SOCIALINĖ KOMERCIJA:

Instagram atranda vis daugiau būdų socialinį tinklą paversti ir apsipirkimo kanalu. Artimiausiu metu vartotojai galės ieškoti produkto atitikmens pagal nuotrauką, produktų paieškos laukelis atsiras pagrindiniuose puslapiuose, taip pat didės tiesioginio apsipirkimo galimybės (bus išplėstos didesnėje dalyje šalių).

NANO INFLUENCERIŲ REIKŠMĖS AUGIMAS:

"2022-ieji yra kūrėjų metai" - taip pasakė Brian Mechem, vienos iš TOP influencerių agentūros GRIN įkūrėjas. Įmonės vis daugiau investuos į mažesnius (apie 5 000 - 10 000 sekėjų) turinčius influencerius, kurie specializuojasi siauroje arba net ir nišinėje srityje ir turi sukūrę artimą ryšį su savo auditorija. 

LIVE TRANSLIACIJOS:

Jau seniai žinoma, kad vartotojai yra linkę žiūrėti Live video 3 kartus ilgiau, lyginant su jau įrašytais vaizdo įrašais. Be to, šiandien žmonės labiau už viską vertina autentiškumą, o būtent Live video metu yra realiausia pamatyti tikras emocijas arba nesuplanuotus įvykius bei reakcijas į juos. Besiplečiant Live video galimybėms, tikėtina, kad verslai vis dažniau pasitelks šį formatą savo komunikacijai ir net tiesioginiams pardavimams.

INSTAGRAM MOKAMOS REKLAMOS:

Matysime dar daugiau mokamų reklamų Instagram platformoje. 2021 m. buvo populiarios ir efektyvios reklamos Story skiltyje, tikėtina, kad 2022 m. populiarės Reels skiltis. Pastebima, kad vartotojai tarp Reels turinio kartais net neidentifikuoja reklamos, jeigu ji būna organiška ir autentiška.

POPULIARIOS KOMUNIKACIJOS TEMOS:

2021 m.  pradėjo augti temų apie psichinę sveikatą, body positivity, verslumą, etiketą reikšmė, tad ateinančiais metais paskyros, kurios liečia šias temas bus itin aktualios. 

PREKĖS ŽENKLŲ AR FILTRAI:

Verslai vis dažniau kurs unikalius filtrus Instagram platformoje, kurie leis vartotojams artimiau susipažinti su produkcija arba aktyviau įsitraukti į prekės ženklo komunikaciją ir užtikrinti didesnę sklaidą. Puikus to pavyzdys - MAC Cosmetics, kurie leidžia vartotojui susipažinti su produkcija dėka AR filtro ir lengviau apsisręsti dėl prekės įsigijimo prieš apmokėjimą.

Pabaigai priminimas - šių tendencijų aptarimas nereiškia, kad visi turi vadovautis tendencijomis. Labai svarbu jas vertinti kritiškai ir atsirinkti tik tai, kas labiausiai tinka jūsų prekės ženklui.

Gražių 2022-ųjų Instagram socialiniame tinkle!


Kiti naudingi straipsniai:

Prenumeruokite ir sužinokite pirmieji!

Ar norėtumėte du kartus per mėnesį gauti laišką su mano rekomendacijomis socialinių tinklų komunikacijai?

Daugiau patarimų apie socialinių tinklų komunikaciją ir prekės ženklo vystymą: