Kodėl specialistams reikia internetinės svetainės?

2021-02-18
Indrė Širkienė
7 minutės

Asmeninio prekės ženklo vystymas yra neatsiejamas nuo komunikacijos ir, žinoma, įvairių komunikacijos kanalų įgalinimo. Esu tikra, kad jeigu stiprinate savo asmeninį prekės ženklą, tai bent kartą klausėte savęs - o kur turėčiau komunikuoti? Kokios platformos man yra tinkamos? Ką pasirinkti? 

Socialiniai tinklai yra vienas iš populiariausių pasirinkimų, tačiau vis dar daugelis praleidžia ir į komunikacijos strategiją neįtraukia kito svarbaus kanalo - internetinės svetainės. Šiandien noriu pasidalinti keliomis priežastimis, kodėl internetinė svetainė yra reikalinga laisvai samdomiems specialistams: 

1. Didesnis saugumas

Ar kada pagalvojote, kas įvyktų, jeigu jūsų socialinio tinklo paskyra būtų užblokuota ar pavogta? Taip, tokių situacijų būna! Specialistai praranda savo auditoriją ir ją susigrąžinti nėra taip jau paprasta. Visgi, internetinė svetainė gali užtikrinti, jog jūsų auditorija, net ir neradusi socialinio tinklo paskyros, galės jus pasiekti kitu būdu. O integruota naujienlaiškio funkcija dar paprasčiau leis pasiekti savo kontaktus, jeigu prarastumėte socialinio tinklo kanalą.

Mėgstu sakyti, jog socialiniai tinklai yra lyg nuomojamas būstas ir mus visus iš ten gali bet kada išvaryti. Tuo tarpu internetinė svetainė yra lyg nuosavas būstas - išvyti mus yra ženkliai sunkiau, o mes patys turime neribotą laisvę kelti tokį turinį, kokio labiausiai norime. 

2. Profesionalumas ir ekspertiškumas

Specialistas, kuris turi tik socialinius tinklus ar specialistas, kuris turi dar ir internetinę svetainę? Atrodo, juk toks nedidelis skirtumas! Visgi, antrasis specialistas turi didesnę laisvę pristatyti save bei savo paslaugas. Kuo išsamiau ir patogiau tą padarome, tuo didesnė tikimybė užkabinti potencialų klientą bei formuoti stipresnį profesionalumo įspūdį. 

Taip pat socialiniuose tinkluose nebus taip paprasta ir patogu dalintis savo žiniomis įrašuose (juk dažniausiai ten mus riboja tiek turinio formatai, tiek simbolių limitai), o štai savo tinklalapyje galėsite rašyti tiek, kiek norite ir tokiu būdu atskleisti savo ekspertiškumą tam tikrais klausimais. Būtinai tuo pasinaudokite!


Internetinės sveainės kūrimas
Nuolaidos kodas: INDRESIRKIENE10


3. Dar paprastesnis atrandamumas

Socialiniuose tinkluose paieškos sistema veikia, tačiau ja dažniausiai naudojasi tie žmonės, kurie yra itin gerai susidraugavę su pačia platforma. Nepaneigiamas faktas yra tas, kad dalis visuomenės specialistų ar paslaugų ieško Google paieškoje ir būtent jūsų internetinis tinklalapis gali užtikrinti tai, kad paieškos sistemoje būsite atrasti. Tokiu būdu turėsite dar didesnę tikimybę pritraukti potencialius klientus, kurie neieško paslaugų socialiniuose tinkluose, o gal net ir visai jais nesinaudoja (juk pasitaiko ir tokių atvejų)!

Ar sunku susikurti internetinę svetainę? 

Tai tikrai nėra taip sunku, kaip gali atrodyti! Jums nėra būtina samdyti tinklalapių kūrėjų (bent jau pradžioje), o patys puikiai galite tai pasidaryti, pasitelkę įvairias platformas. Labai rekomenduoju, kuriant savo svetainę, apgalvoti domeno pavadinimą ir dar prieš pradedant darbus jį užsirezervuoti (dar geriau jį užsirezervuoti prieš pradedant veiklą ar verslą). 

Aš pati tą pasidariau prieš du metus Hostinger platformoje. Kai svetainė buvo sukurta, man Hostinger komanda padėjo ją susieti su norimu domenu, kurį jau turėjau kurį laiką, atsakė į iškilusius klausimus ir valio - mano virtualūs namai buvo pasiekiami visiems. P.S. Paprastas domenas (indresirkiene.lt) užtikrina, kad žmonėms bus paprasta mane atrasti, kai tik to panorės.

Jeigu norite užsirezervuoti savo domeną jau dabar bei užsisakyti savo internetinės svetainės talpinimo paslaugą, dalinuosi su jumis savo nuolaidos kodu, kuris suteiks 10% nuolaidą, paspaudus čia: INDRESIRKIENE10

-

Straipsnis parengtas bendradarbiaujant su Hostinger.


Kiti naudingi straipsniai:

Prenumeruokite ir sužinokite pirmieji!

Ar norėtumėte kartą į mėnesį gauti laišką, kuriame aptarčiau svarbiausias socialinių tinklų naujienas?

Daugiau patarimų apie socialinių tinklų komunikaciją ir prekės ženklo vystymą: