Mano patirtis: kaip turinys gali parduoti?

2020-06-24
Indrė Širkienė
8 minutės

Šiandien noriu pasidalinti savo patirtimi – kaip savo turiniu aš parduodu savo paslaugas? Prieš kelis metus galvojau, kad norint parduoti būtinai reikės investuoti daug pinigų į reklamą, nuolat naudotis įvairiais marketinginiais triukais (deficitas, super akcijos ir kiti viliojantys pasiūlymai). Visgi, tiek dirbdama su klientų komunikacija, tiek ir su savo pačios supratau, kad bene pats galingiausias įrankis, kuris nereikalauja didelių finansinių investicijų yra turinys!

Sudėliojau tokią parduodančio turinio formulę:

ŽINOJIMAS + SIMPATIJOS + PASITIKĖJIMAS = PARDAVIMAI

Ką aš turiu mintyje? 😊

Žinojimas

Turime leisti auditorijai pažinti mus. Kaip aš tą padariau? Keliuose savo įrašuose, tinklalapyje ir story papasakojau savo istoriją – kaip atradau komunikaciją. Taip pat pasidalinau įdomiais faktais apie mane, kas padėjo atrasti daugiau bendraminčių ir užmegzti tvirtesnį ryšį su potencialiais klientais. Būtent turinys skirtas „žinojimui“ man padėjo atkreipti idealaus kliento dėmesį ir nukreipti neidealaus kliento dėmesį (nes aš jau seniai pasakiau sau, kad nesu skirta visiems ir bendradarbiaujant su klientu man yra svarbu ne tik pajamos ar prestižas, bet ir „vaibas“). Dėl šios priežasties visai neseniai atsisakiau projekto su labai didele ir žinoma Lietuvos įmone – nejaučiau to bendro ryšio, tad kas iš to prestižo?

Kaip dar galima savo turiniu užtikrinti žinojimą?

  • Papasakoti sėkmės ir nesėkmės istorijas
  • Papasakoti apie pirmą klientą arba įdomiausią klientą
  • Atsakyti į klausimą KODĖL darote tai, ką darote?
  • Pristatyti pirmąjį darbą
  • Pasidalinti savo dienos rutina
  • Ir dar daug kitų dalykų, kurie atskleistų jūsų asmenybę!

Simpatijos

Tai yra tiesiog buvimas savimi. Vystydama savo komunikaciją aš įsitikinau, kad būtent nuoširdumas ir buvimas savimi man padėjo užsitarnauti klientų simpatijas. Nebūkite perdėtai pozityvūs tik todėl, kad neva pozityvumas kitus traukia. Na nebent tikrai esate visada pozityvus 😊 Bet nebijokite papasakoti ir apie savo baimes ar klaidas. Tada, kai atvirai per savo story papasakojau, kad aš bijau filmuotis viešoje vietoje, tačiau kartu su savo bendruomene tą baimę įveikinėjau viešoje vietoje filmuodama stories, sulaukiau daug palaikymo ir padėkų, kad atvirai apie tai kalbu ir leidžiu kitiems suprasti, jog ir jie yra normalūs. Nes bijoti yra normalu!

Kaip savo turiniu užsitarnauti simpatijas?

  • Parodykite tikrąjį save
  • Papasakokite apie savo fail‘us
  • Nebijokite atskleisti savo pažeidžiamumo
  • Na ir dar kartą pasikartosiu – būkite savimi!

Pasitikėjimas

Svarbiausia dalis, kuri ir skatina žmones pirkti. Visgi, mano patirtis sako,kad be simpatijos ir žinojimo ji nebus tokia veiksminga. Manau, kad sutiksite, jog mes norime pirkti tada, kai pasitikime. O kai pasitikime, mes esame linkę sumokėti didesnę sumą už produktą arba paslaugą, nes žinome, kad gausime gerą galutinį rezultatą. Savo turiniu pasitikėjimą formuoju šiais dalykais:

  • Edukacinis turinys (patarimai, eksperimentai, rekomendacijos)
  • Atsiliepimais
  • Žodžio tesėjimu
  • Praktiškai išbandyta informacija (nesidalinu dar neišbandytais dalykais)

Štai tokia ta parduodančio turinio formulė, kurią aš pati išbandžiau ir galiu teigti, jog ji tikrai tikrai veikia! Galbūt kyla klausimas, o kas bus, jeigu vieną iš šių dalių praleisiu savo komunikacijoje? Sakyčiau, kad nieko blogo nenutiks, tačiau efektyvumas nebus toks, kokio tikitės.

Na, o galbūt dar kyla klausimas – kokios proporcijos turi būti išlaikomas tarp šių temų? Tai yra individualu, tačiau aš pati stengiuosi išlaikyti tokias: 50% pasitikėjimui, 30% žinojimui ir 20% simpatijoms.

Tikiuosi, kad ši turinio formulė pravers ir jums! Sėkmės!

Kiti naudingi straipsniai:

Prenumeruokite ir sužinokite pirmieji!

Ar norėtumėte du kartus per mėnesį gauti laišką su mano rekomendacijomis socialinių tinklų komunikacijai?

Daugiau patarimų apie socialinių tinklų komunikaciją ir prekės ženklo vystymą: