Patarimai grožio meistrams: kaip sėkmingai komunikuoti socialiniuose tinkluose?

2023-03-29
Indrė Širkienė
7 minutės
Grožio paslaugos - viena tų verslo sričių, kur ryšys su klientu yra itin trapus, todėl meistrams, norintiems sukurti ir išlaikyti savo ištikimų klientų ratą, verta atidžiai įvertinti savo komunikacijos strategiją ir siekius. Kokie mano tikslai? Ar mano turinys išties pasiekia mano auditoriją? Ar komunikuoju per tinkamus kanalus? Tai kertiniai klausimai, nuo kurių verta atsispirti kuriant savo prekinį ženklą grožio industrijoje.

Šiuos metus pradėjau svečiuodamasi Watalook grožio paslaugų platformos studijoje, kur aptarėme dažniausiai daromas grožio meistrų klaidas komunikuojant socialinėje erdvėje ir patarimus norintiems sukurti sėkmingą komunikacijos stategiją.

Visą podkasto įrašą atrasite čia. O šiame straipsnyje glaustai peržvelgsiu svarbiausius mūsų pokalbio momentus.

Nuo ko prasideda grožio meistro komunikacijos strategijos kūrimas

Dirbdama su grožio meistrais, pirmiausiai siekiu išsiaiškinti jų problemas ir tikslus - skirtingi tikslai reikalauja skirtingų priemonių juos įgyvendinti.

Išsiaiškinus meistro siekius, taip pat būtinai stengiuosi iššifruoti jo asmenybę ir unikalumą. Grožio paslaugų industrijoje tai bene svarbiausas momentas, kadangi klientai su jumis palaiko artimą, tiesioginį ryšį, ir jiems svarbu, kuo išsiskiriate iš pilkos masės. Apie asmeninį prekės ženklą ir kaip identifikuoti savo stiprybes jau esu rašiusi čia.

Apie ką turėtų komunikuoti grožio salonai ir meistrai

Kitas žingsnis - strategijos kūrimas ir tinkama grožio salonų komunikacija Instagrame bei kitose platformose.
Į ką klientai atsižvelgia pirmiausiai naršydami po meistrų profilius? Koks turinys parduoda geriausiai kai kalbame apie grožio paslaugas? Natūralu, jog klientai pirmiausiai įvertina, ar jiems paprasčiausiai patinka tai, ką mato jūsų socialinėje erdvėje: darbų estetika, portfolio nuotraukos ir pan. 

Tačiau ne ką mažiau svarbu savo potencialiems klientams atskleisti nors mažą dalelę savo gyvenimo ir asmenybės. Šiek tiek informacijos apie jūsų laisvalaikį ir vertybes padės pritraukti vertybiškai panašią auditoriją ir su ja užmegzti malonų ir prasmingą ryšį.

Dažniausios grožio meistrų komunikacijos klaidos

Kuriant savo prekinį ženklą socialiniuose tinkluose, svarbi kiekviena detalė. 

Darbų nuotraukų vientisumas ir apipavidalinimas, tekstai po nuotraukomis, įrašų nuoseklumas ir pastovumas - visa tai yra komunikacijos pagrindas. Iš šių detalių susideda visuma, kuri leidžia klientui susidaryti įspūdį apie meistrą ar saloną.

Patariu tiek pradedantiems, tiek patyrusiems meistrams išklausyti bent minimalius socialinių tinklų ir fotografijos kursus. Instagram ir kitų platformų tendencijos keičiasi kasmet ir kas buvo aktualu ar madinga vakar, jau gali būti atgyvenę šiandien.
Geras pavyzdys - ryškūs Instagram nuotraukų filtrai, kurie gali iškraipyti tikrą meistro darbo rezultato vaizdą ir sukurti  potencialiam klientui nepatikimą įspūdį apie meistro darbo kokybę.

Watalook Podcast laidoje taip pat aptariame, kaip geriausia bendrauti su klientais žinutėmis, kaip teisingai komunikuoti infomaciją apie kainas bei tokius niuansus kaip kliento lojalumo didinimas ir mokama reklama.

Kviečiu visą mūsų pokalbio įrašą klausyti Watalook YouTube kanale arba Spotify.

Kiti naudingi straipsniai:

Prenumeruokite ir sužinokite pirmieji!

Ar norėtumėte du kartus per mėnesį gauti laišką su mano rekomendacijomis socialinių tinklų komunikacijai?

Daugiau patarimų apie socialinių tinklų komunikaciją ir prekės ženklo vystymą: